Dålig uppdatering

Det går inte att missa att jag är ganska dålig på att uppdatera. Men det händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu. Det är ett litet "krig" mellan min husse/matte och föreningen till vår lägenhet. De skickade ett brev till alla i vårt trapphus och i min kompis, Sune, trapphus. Där de anklagade våra hussar och mattar (framför alla andra i trapphusen) att de rastar oss i innergården. Så är inte fallet, vi brukar gå en promenad, sen brukar vi få leka lite i innergården om det är tomt... Det finns ju ingen regel som säger att vi inte får leka där... dumma dumma människor som ska förstöra för andra och djur.

Annars har jag umgåtts mycket med världens bästa Sune. Han ser ut som min bror Tajson (katten) fast lite större, mer muskler och tåligare, så han går inte sönder när vi leker...


[Foto: @ Catalina Sandru]


Klicka på bilderna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0