Jag & min kompis

Sune var på besök hos mig i förrgår, utan sin matte & husse. Det var min husse & matte som skulle rasta honom och tog med honom hem till oss. Sune är som jag var för 2,5 år sen. Latjo, allt upplevs för första gången flera gånger om och ska busa med mig hela tiden vilken jag tycker är super kul, men ibland blir jag trött då brukar jag säga till Sune men han förstår inte bara min husse/matte & hans husse/matte... men jag antar att han kommer förstå när han är äldre =)

Hur som helst så var han hos mig i onsdags. Vi fick dock inte leka så mycket för Sune har en inflamation i en tass så han måste vila. Min husse tyckte det var kul att uppfostra oss och neja oss flera gånger, men det gick. Vi fattade tillslut... Jag tog min ena leksak och la mig i min stora soffa... Sune låg med halva kroppen under soffan eller i vardagsrummet med husse & matte. Jag tror nog att Sune är min bästa vän... fast han tycker om min apa.

foto |© catalina sandru |

foto |© catalina sandru |

Sune vet att han inte får leka med Max eller med hans leksaker. Han försöker allt han kan med sina puppyeyes men vi såg han så han gjorde inget mer än bara satt & titta på oss. När vi vände bort försökte han krypa lite närmare och låtsas som om ingenting. Han är smart killen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0