Tiden går snabbt



Det var ett tag sen jag var så där pytteliten. På bilden är jag en månad & någon vecka, vägde ca 10 kg, kanske minns inte riktigt. På nubilden är jag 2 år, 2 månader & någon vecka. Väger 37 kg.  Vissa människor säger att jag är stor, men matte & husse tycker om mig som jag är... trots att jag är lite bitsk (bara en gång), fäller mycket hår & skäller i bland när jag inte får som jag vill...

Nu har jag spenderad varje dag med matte, hon har tvingat mig göra det ena med det andra & återuppta gamla sysslor så som....öva på "sitt" "ligg" "se hit"... jobbigt, jag blir ju så trött av det. Men nu ska matte iväg till sthlm över helgen så det blir killhelg här hemma, speciellt eftersom brorsan är hemma igen =)

Kommentarer
Postat av: Pirjo

Tji-hi, jag minns dom där öron. Pepe hade så stora att jag trodde att han skulle kunna lyfta och flaxa bort med dom.

2010-10-18 @ 11:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0