Trött idag

Har inte sovit så bra inatt. Fick väcka matte tre gången innan hennes klocka ringde idag... jag är nämligen jättedålig i magen. Jag har varit det de senaste 4 veckorna, första veckan var jag det hela veckan nästan, sen har det varit till och från.



© Catalina (min matte)

Klockan 10 mötte vi min nyfunna lilla kompis Sune, vi gick en promenad sen lekte vi tills vi stupade på innergården hos oss. Nu tror jag minsan jag ska ta igen de där timmarna från inatt och sova ut till husse kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Lisa

så fin max är! har kollat igenom hela bloggen och det är helt galet vad de växer snabbt. sixten är lika ljus som max så det är kul att se hur han förmodligen kommer se ut snart! / lisa

2010-11-22 @ 10:13:33
URL: http://lillymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0