Trött idag med

Helgerna tar slut på mig. Det är full rulle hela dagarna.

I lördags började vi med att jag fick åka ut till hundgården i eriksberg där jag först lekte med en liten vovve och sen med en stor som var en blandnings av bland annat gary hound... tror ni jag fick tag på honom. Han är lite snabbare än mig. Husse & matte sa att jag såg ut som en björn jämfört med den andra hunden.

Efter leken i hagen åkte vi hem där vi möttes av mina favoriter, husses systerdöttrar, Elice & Thea. De var hemma hos oss länge, men de smugglade inte ner något till mig för matte sa till dem att jag var dålig i magen och jag inte fick något... och tjejerna är lite äldre nu så det förstod att de inte skulle ge mig en pommes eller lite kaka :( *attans*

Så nu myser jag med min apa.



Igår var det inte fullt lika mycket att göra. Men jag & husse var ute en långrunda då var det någon som smällde något, och jag hatar smällare, raketer och annat som låter högt och farligt. Husse & matte förstår inte riktigt hur gärna jag vill hem då, så de försöker låtsas som om ingenting har hänt..men jag går inte på den lätte, i panik drar jag husse hem (ialla fall när de inte har nosgrimman på mig)

uuaah nu ska jag sova mera till lunch sen har matte lovat mig en lång promenad, jag försöker övertalla henne att vi ska ut och jogga, men hon är lite lat. Så det blir nog bara en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0