Lussebullstjuven

Det påstår husse och matte att jag är.

Igår firades 1:a advent. Matte hade bakat lussebullar och husse hade städat, husses mamma och pappa var på besök så matte ställde fram 8-9 lussebullar och pepparkakor. När de åkte hem gick jag och husse ut, lekte lite, träffade Charlie (en annan golden) som jag lekte lite med sen kom vi hem och då hade även grannen kommit på besök. Husse var kanske lite arg på mig för att jag morrade och skällde lite på en annan hund så jag fick inte gå in i köket där alla människorna satt. Så jag gick in i vardagsrummet, på soffbordet stod kakfatet med 2-3 lussebullar och peppar kakor...

Förstår ni att min husse & matte är världens bästa eftersom jag med fick fira 1:a advent med pepparkakor och lussebullar! Efter några minuter så går matte ut till vardagsrummet och ska hämta kakfatet och bjuda grannen, då tittade hon på mig... Då förstod jag att jag kanske inte skulle ätit ALLA kakor.




Kommentarer
Postat av: sara

HAHA! Va sött!! Amigo skulle dock aldrig våga ta nåt innan man säger varsegod haha.



Så du har oxå en som e galen i snön! Äter han massa snö oxå el? Amigo är helt tokig i det haha

2010-11-29 @ 19:01:22
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Pirjo

Pepe skulle också behöva några lussebullar så mager som han är. Och så ser han ut igen som en labrador, hans päls är ca. en cm lång. Han har flera perioder/år när han fäller, vi förstår ingenting. Vi matar honom med äggulor, vetegroddsolja, mm. och allt ser lovande ut men plötsligt fäller han allt. Men det är säkert så att han (som sin pappa) utvecklas sent och när han håller på med sin utveckling, så är hans biologiska rytm ur balans (hoppas det är så). Han ser forfarande ut som en valp. Men snäll är han och glad, han kommer bra överens med allt och alla. Svansen har gått nu drygt två år utan avbrott.

2010-12-03 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0