Bus i snö & hemma

Idag tyckte matte att det var på tok för kallt för långa promenader, jag är beredd att hålla med henne. Vi har ute korta små promenader. Runt lunch plingade det på dörren (första gången jag hörde vår pliga för den har aldrig funkat). Det var min nya kompis Sune & hans matte, Jennica.

Oboy, OM jag blev glad. Vi tog först en liten promenad, sen fick leka och busa i snön på innergården. Sen skulle mattarna fika lite så Sune var hemma hos mig en stund, där var det återigen massa bus :) Mattarna sa att vi ska fika på hundfiket en dag, det ser jag fram emot. Nu är jag riktigt trött, tror jag ska sova till imorgon, då kanske min lillmatte Thea kommer till mig och matte :)


Matte gillar fota mig när jag sover. Så jag bjuder på en "sov"-bild till. Men så här trött blir man av massa bus, lek, kel & promenad. Livet är hårt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0