Ego bild på mig


foto: © Catalina

Ja nu var det länge sen jag uppdaterade er. Som sagt så bor vi i lägenhet nu, denna vecka bor vi fyra djur och två människor här.... tre katter & jag. Vi tar hand om husses föräldrars två katter. De gillar mig inte så jag undviker dem.

I veckorna händer det inte mycket spännande, jag har min Dogwalker Mona Lisa som kommer och rastar mig och leker med mig en stund, tack vare henne har min matte lärt sig (och husse) hur man gör för att jag inte ska dra, att de inte fattade det innnan, så nu är det inte lika mycket irritation kring våra promenader och matte vågar ha mig lös ganska mycket, vilket är sjukt skoj, för vi brukar gå till en park där jag kan hoppa upp på olika grejer & så får jag godis om jag är duktig.

Nä men nu ska jag sova frukost!

Kommentarer
Postat av: Pirre&Pepe

Vilken snygging!!

2010-03-18 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0