Godis & Hosta

Ja ni, nu var det ett tag sen... Nu har hunddagis börjat igen efter jag haft lite jullov. Väldigt roligt att komma tillbaka. Före dagisstarten fick matte & husse behandla mig med lite frontline, för tydligen var det en hund som fick löss... och de har jag sluppit... :) MEN har istället fått en ordentlig hosta.

Matte & Husse trodde att det kan vara kennel hosta. Men jag mår bra och är pigg som vanligt, hostade som mest bara i två dagar, nu är det bara lite, men jag är hes i halsen.

Mina småmattar har varit på besök, vilket är vääääldigt roligt, för nu börjar jag förstå vad den ena säger, hon säger "nej maksssen" och "min maakseen" om jag kommer för nära hennes leksaker, tycker om att retas med henne lite, då "slår" hon mig på huvet, men det slutar alltid med att jag får massa pussar istället...



PS: Jag snodde människo-godis inatt.... fast det var inte så gott, det var mest suuuurt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0