Vem är bossen

Nu är jag tillbaka från semestern i söder. Både jag och brorsan är hemma nu. Jag har fått svaren från röntken och jag är helt prefekt *woho* sen fick jag en spruta mot kennelhosta, det gjorde inte ens ont... :)

Här har min kära matte fångat mig & brorsan på bild



På morgonen idag. Här är det min kattbror som bestämmer, jag brukar alltid ligga brevid honom på golvet när han ligger i min bädd. Det är bara för att jag snäll inte för att jag är rädd. Ibland lägger jag mig bredvid han men då börjar han slicka på mig, det gillar jag inte så mycket, men jag tycker om att slicka på honom, jäklar han blir ren på en gång då :) då behöver Tajson själv inte hålla på att tvätta sig en hel timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0