En enda promenad

Fick en superlång promenad med Matte idag. Vi gick 35 minuter i rask takt mot Fulleröhandel (tar 45-50 min att gå dit) sen gick något snett... Matte tyckte inte jag skulle leka i leran då blev jag jättearg och började hoppa på henne, bita hennes tassar och jävlar vad hon var sur, har aldrig sett henne mer arg på mig... Så hon vände på klacken och släpade hem mig igen... totalt gick vi 57 minuter. När vi kom hem var jag så trött så jag somnade påvägen in. Förre ingågen har de en liten ingång med tak, och staket på alla sidor utom ett, så matte kopplade fast mig där och satte tvättstället framför utgången, det var faktiskt riktigt härligt att sova ute, det är ju nästan sommar... 8 grader var det idag och jag låg i solen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tipsar om en bra sida bara =)

2009-03-17 @ 18:25:41
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0