Regn Regn Regn!!!

Alltså jag hatar officiellt väderguden just nu...

Fatta, husses klocka ringer 08:00 en lördagmorgon!! En lördag!! det öser ner regn och han studsar upp och jag tänker bara, vilken idiot!
Och lägger ner huvudet på (mattes) kudde igen och ska försöka somna om.... 

Men då efter en stund kommer husse fullt påpälsad med sin vattentäta dräkt... kul för honom och jag la mig igen ner på (mattes kudde) och försökte somna om IGEN... Men då så börjar han dra i mig, som om jag vore någon liten snorunge som ska upp till skolan...

HALLÅ  DÄR jag sover och Det REGNAR ute???!!!!!

Men husse verkade helt inne på att gå ut så jag hoppade ner och följde med honom ut på en 40min morgon promenad...

Bra start på dagen va!?

/Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0