Plastis...

Här kommer lite bilder på plastbrosan... Den killen är oslagbar, han är ute och slänger hela dagarna och kommer hem igen och rensar alla matskålar han har gjort ett par försök att äta min mat men då jag väger in på 37kg och brosan på 4,3kg vinner jag ganska lätt den fighten.... Men den lille skiten har börjat dricka vatten ur min skål... Fast det är okej ändå =)

Igår så kom han in sent och när han ätit upp hoppade han upp och la sig på husses hand, (sjukt ego) för husse kunde inte ta sin öl med högerhanden sen, (jag skulle aldrig göra något sånt)


Nu i skrivande stund ligger han för övrigt på min sängkudde...

//Max


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ditt söta lilla stycke!

2009-07-13 @ 23:06:11
URL: http://jessicassmak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0