överlevt mitt första nyår...

och börjat det nya året med ett och annat bus...

Börjar med nyår. Det var lite skrämande med alla raketer, men det gick bra. Det var inte skoj alls att ta promenader med husse, han tvingade mig sitta och titta på raketerna tills jag blev lugn (bara de som smällde före kl 12), sen fick jag vara inne i tvättstugan helt själv i ca 10 min.

Sen har vi gjort lite övningar, Matte lärde mig "vacker tass" nu gör jag det hela tiden och hoppas på en godbit. Husse försökte lära mig att hitta godbitar idag. Han la en i en av sina tassar sen var det meningen att jag ska peka med min tass på husses, på den som hade godbiten... får nog öva på den ett tag till.

sen har jag även:
bitit sönder husses favorit mössa
bitit sönder gammelhusse/mattes matta

det var kanske lite dumt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0