Nära dödenupplevelse...

Hej alla som läser.
Idag började dagen med att matte skulle gå iväg på något som kallades "usch fy fan jag har absolut ingen lust, varför sa jag ja till detta pass"  husse sa sen att matte skulle gå iväg och jobba. Jag trodde det skulle gå snabbt att jobba, så jag satt vid dörren och väntade och väntade, tills husse kom tillbaka och sa att hon är tillbaka om ca 9 timmar och att det kunde bli sjukt långtråkigt att stirra in i en dörr så pass lång tid. han verkar ju klok så jag gick och la mig en stund...

När husse hade tittat i sina skolböcker en lång stund var det dags för lunch promenix sa han Tjhohooo!!  tänkte jag...
Vi hade väl gått ca 20min när allt hände...

jag fick syn på en pinne som bara skrek ut mitt namn, MAX, kom och tugga sönder mig!
Consider it done tänkte jag och gjorde ett anfall och tog pinnen och börja bita/döda den. Men sen hände det plötsliga.. Den jävla pinnen tänkte döda mig med! (eller pinnen fastna över gommen)  jag börja hosta och såg döden i vitögat... husse som var lunget själv, gick ner på knä  och tog tag i mig bände upp min mun och körde in hela handen kändes det som och fick ut pinn-djävulen som försökte döda mig.   glad i hågen över att jag överlevt hörde/såg jag nästa pinne som skulle dödas...

Husse bara suckade och sa " har du inte lärt dig något av det som nyss hände"?

Nixpix, sa jag och fortsatte...


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0