Kalas imorgon

imorgon fyller jag 6 månder, det är väl ca 3,5 i människoår. Så det blir lite förändringar från och med imorgon.
Från och med imorgon ska jag till exempel börja äta två mål om dagen och inte tre som jag äter nu. Ska få avmaskningsmedel imorgon för tredjegången i mitt liv. Och matte & husse ska slåss om vem som ska borsta mina tänder.

Fick några presenter i förskott. Ett tandbortkit, med en tandborste och två små som man sätter på fingeret och tandkräm för hundar. Fick en större kamplina och så fick jag självhäftande bandage, blått med fiskar på, det är matte som är överbeskyddande!!!!

Imorgon ska Matte & Husse bjuda några kompisar på kalas. Matte ska baka och husse ska duka kalasfint här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0