Golden retrivers är så hjälpsamma...

hej!
Idag när jag hade fått vara själv hemma pga av husse skrev tenta och matte jobbade, Då tänkte jag att ja något måste man ju bidra med till hushållet... när de är så duktiga som skriver tentor och jobbar.  Men vad? Vad kan jag hjälpa husse och matte med....  Hmm...  jag satt mig ner och började tänka, sekunderna blev till minuter och minuter blev till en timme och jag hade kammat hem noll i ideer..

Men då som en blixt från klar himmel, dimper posten ner... och jag får en knall idè! :D



Några minuter senare....

Posten är öppnad och igenom kollad, inget virus eller så bara massa reklam och sån skit tyckte ja..
(tidningen, Räkning, rek brev med nytt visakort i)
 så nu var det bara att vänta på att husse eller matte skulle komma hem och se min goda gärning..

Mvh
MAX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0