Förhudsrengöring

För andra gången i mitt liv var det dags för förhudsrengöring. Om ni undrar varför man gör det så är det för att vi hundar, vi hanar alltså, får förhudskattar väldigt lätt när vi är små. Då ska man renda förhuden med hjälp av en spruta och en plastkanyl, husse håller i mig och matte håller snoppen medan hon sprutar in rengörigsmedlet. Det gick bättre andra gångern, första gången gjorde det lite ond. Men nu låg jag väldigt stilla och var jätteduktig...



De senaste två veckorna har matte jobbat dygnet rund, när hon har varit hemma har hon sovit, så jag och Husse har varit på grymt många promenader och connectat lite mera, men Matte är fortfarande min favorit. ♥
Som jag skrev i veckan har jag varit ute och lekt en hel del med Noelle. Hon är jätterolig att leka med, men hon är lite snabbare än mig. Vi brukar jaga pinnar tillsammans. Här är lite bilder på oss.


Fler bilder från prommenaden finns på min Pixbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0