Pinn-Kampen

Hej!
Jag bara älskar de gångerna vi ska ut och gå med Anton, husses kompis och hans hund noelle.
Jag och noelle springer som bara fan, vi jagar varandra, brottas och försöker ta varandras pinnar hela tiden, det är sjukt skoj ska ni veta!

Pinn-kampen.
Regler : 1 pinne som båda biter i varsin ende och försöker springa/vrida så den andra hunden släpper taget.

Basfakta:

Noelle                                          Max
År  : 2,5                                        År : 6 Månader
Vikt : 22 kg                                 Vikt : 32 kg
Ras : Bordercollie                      Ras : Golden Retriver
Styrka : Snabb & Erfaren        Styrka : Stark & Envis
Svaghet : Svag & Lättviktare   Svaghet : Dålig kondis & Snabbheten

Ni får gärna gissa vem som brukar vinna Pinn-kampen!  Så ska jag avslöja vinnaren i nästa blogginlägg.
Värt att veta att en vinner 80% av gångerna och 15% vinner den andra och de resterande är avblåsta matcher av Hussarna, som då tar pinnen och kastar ut den igen.

Så här ser jag ut efter en match.


Ha det bra!
Den som röstar rätt vinner ett pris :D
XoXo// Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0