6 månader idag

"Nej det är ingen vanlig dag för det är min månads dag..."

Fyllt 6 månader idag. Firat reellt. Husse och Matte tjatar lite mycket på mig ibland tycker jag, så jag försökte rymma... eller låtsades, vågar ju inte gå så lång själv. Husse släppte mig lös idag och då tog jag min chans. Kutade iväg och lät husse springa efter mig, så jag väntade in han lite, för han är inte riktigt lika snabb som mig. När han närmade sig sprang jag lite till. Jag lyckades komma till Ica sen fick han tag på mig, gissa om han var sur då.

Matte försökte lära mig att ha en godisbit på näsan... det var inte så skoj. Så jag tänkte försöka dominera matte. Jag juckade mot hennes ben två gånger men då blev hon arg på mig, så jag tog filtarna istället, men det var visst inte heller OK.

Hur som helst. Ikväll kom Tanterna: angelica, sara, anna, linda & Gubben Oskar för att fira mig. Linda tog med min kompis Varga som är en månad äldre än mig. Men hon ville inte leka så mycket med mig som jag ville leka med henne. Hon är söt hon...

Matte har lagt upp bilder på min PixBox-sida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0