Strika a pose

Japp, idag har vi övat lite på min modellkarriär... se två bilder i Mattes blogg och flera bilder i min pixbox. Vi har varit ute på en långpromenad (för ovanlighetensskull) då råkade Matte & Husse hitta en djurbutik mitt i centrum, de hade visst kloklippning för 50 kr. Jublade inte direkt av glädje där då jag hatar det där med att klippa klor. Hur som helst så såg de till att mina klor blev klippta och så fick jag massor med torkad lever från damen i butiken.

Vi har även börjat öva apport. Det går alltså ut på att jag ska hämta saker och lämna till matte/husse. Det går väl ändå ganska bra innomhus skulle jag vilja säga. Har gjort en del bus också under veckan som gått. Ätit på ett par strumpor, ett Ica-kort, en tandkrämstub och rullat i snön med matte och husse (ja ni läste rätt, både matte och husse rullade i snön med mig)


Kommentarer
Postat av: Lejlaa

Klippa klor är inte det lättaste faktiskt :)

2009-02-25 @ 23:05:23
URL: http://itsalejlashow.blogg.se/
Postat av: Yoda

Klippa klorna gillar inte jag heller. För inte tala om min son Romeo, som skriker och kissar på sig, när han ska klippa klorna.



Hur mådde magen efter att du hade ätit strumpor osv.?

2009-02-26 @ 16:05:36
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0