Nära döden

Igår gjorde jag något jag verkligen inte fick. Husses kompis kom på besök, då sa husse att jag ska få springa fram och hälsa, men jag blev så glad så jag sprang ut på vägen, vägen framför huset gör kanske inte så mycket men den tog jag ta och sprang bakom huset rakt ut på stora vägen, där det kör många bilar, jag stannade mitt i vägen och sen sprang jag tillbaka för Matte skek som en galning på mig...

Matte har varit borta ett par dagar nu. Hon kom hem i onsdags igen, gissa om jag blev glad, sprang in i huset och hämtade min boll och visade upp min nya boll. Sen fick jag två leksaker från matte den ena har snabbt blivit min bästa kompis....det är en grön papegoja som låter jättehögt.

Här är några nya bilder...


Kommentarer
Postat av: Lejla

Nää va läskigt med bilar, vad skönt att det gick bra för lilla busfröt :)

2009-02-21 @ 11:43:56
URL: http://itsalejlashow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0