Flytt

Nu har vi flyttat söder ut och inte är det kallare här. Har hunnit med en del, men matte och husse är lite sega med att uppdatera min blogg... för jag kan ju inte skriva själv än...!!

Tillexempel. Häromdagen var jag och matte ute i trägården, hon tyckte det var skoj att jag skulle hoppa lite och det tyckte jag med, så vi gick ut på gatan och matte kastade in min boll i trädgården, jag jagade den, hoppade över staketet som är ca 30 cm högt. Det var hur skoj som helst. Men det slutade inte lika skojigt. Sista gången hoppade jag lite för tidigt... så jag landade före staketet och tänkte att det är lika bäst att fortsätta hoppa... men räknade inte med att hoppa med halsen/bröstet rätt in i staketet.. ni skulle hört smällen, till och med Husse hörde smällen inne i huset. Matte blev rädd och skulle känna på mig resten av dagen och sa förlåt resten av dagen.

Hur som helst. Här är lite bilder...


I väntan på att flytta, medan alla bar ut möbler och lådor, satt jag fint i trapphuset och vaktade så att ingen skulle gå in i vår lägenhet. Här i vårt nya hem ligger jag vid ingången och vaktar den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0