12000kr på 7 dagar

Idag började dagen kanon fint, med en skogsprommenad på 3km, både husse och matte var med och jag kuta runt som en tok där i skogen med ett stort flin på läpparna...

 väl hemma däckade jag totalt och sov en stund. När jag vaknade upp var det riktigt dystra miner och alla såg argt på mig.
Vi har ju flyttat in hos husses päron och vi har bott här nu i 7 dagar i väntan på en egen lgh.

De säger då till mig att jag har på 7 dagar lyckas förstöra, äta/tugga sönder saker till ett värde av ca 12 000kr.
Det är ca 1714kr per dag som jag pajat.

Våra meningar går isär lite av "prylarna"  som gått sönder. jag hade ju självklart aldrig pajat något som var värt något, e ju inte dum heller.

Jag säger:                                                                          De säger:

En gammal matta                                                          En persisk matta.
Ett par gammla fula dojor                                      Gammelmattes nyinköpta vinterskor
Tygstycke som låg på marken                                       Husses nya mössa
Leksak man ska få ut all dun ur                                     Två nya kuddar


Ja ja det är inte alltid lätt alla gånger, jag har dock lovat att betala tillbaka allt.  Ska bara bli snygg och bli en mästare så andra vill att jag ska sätta på deras stackars tikar.

Idag har jag förövrigt gått en lång promenad i något spår i skogen vilket var helt sjukt skoj. Sen så städade människorna huset så slängde de ut mig på framsidan av huset. Här är två bilder. Matte ska lägga upp fler bilder under kvällen på min PixBox.

Nu är det nog för idag!
Hejpa!


Kommentarer
Postat av: amanda

Va söt hund (du) haha :D

2009-02-06 @ 19:22:44
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0