oj oj oj

Vilken början på en dag. Klockan 05.30 vaknade jag för jag behöver gå på toaletten. Men matte & husse förstod inte riktigt att jag behövde gå ut... så jag gjorde båda inne *hihi* matte blev sur och väckte husse som fick plocka upp efter mig...

Någon timme senare ringde mattes väckarklocka. Då vår jag snabb på att sätta mig vid hennes sida och "prata" (läs, skälla).. Husse tog ut mig för en promenad. Men det regnar ju ute... husse föstår nog inte riktigt att jag inte tycker om vatten. Men jag fick göra som husse sa och kissade lite för att sen få gå in.

När jag kom hem fick jag mat och sen ville jag sova. Men jag fick inte. Matte fick släpa mig ner för att kissa igen och sen för att gå till mattes kompis för att de skulle leka. Matte fick bära mig hela vägen... *hahaha* Hemma hos Lovisa fick jag leka med hennes hund Noele. Jag hade super rolig, kissade till och med lite på hennes matta... sen stängde vi in oss alla fyra i vardagsrummet, men det tyckte inte jag var skoj, så jag skällde tills matte tryckte ner mig och sa "nej" argt till mig...

Nu är jag trött... ska sova några timmar tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0