Kissar på främlingars mattor

Idag har varit en lång dag. Började med att väcka matte & husse för jag var hungrig och kissnödiig. Matte tyckte vi skulle gå den vanliga långa rundan (rundar två hus)... tror matte blev arg på mig när jag inte lyssnade på henne när hon skrek "kom hit" på mig.... men jag var ju hungrig och trött.



På förmiddagen var husse i skolan så jag och matte lekte lite med mina leksaker och vi gjorde lite övningar. Vi övade på "fot"... då ska jag tydligen sitta bredvid matte...  det går inte så bra än. Men godisarna är goda.

Under eftermiddagen tog matte ut mig på biläventyr. Vi åkte till Djurmagazinet och jag fick ett nytt koppel med halsband. Matte tycker jag ser rolig ut i halsbandet för att det är så brett. Sen lämnade husse mig hemma ensam i nästan 40 minuter. När matte och husse kom hem åkte vi till mattes kompis som bor i stan. Vi kissade och bajsade i stadsparken, sen fick jag äntligen gå in. Jag ville sova.... hemma hos Sandra, mattes kompis, kom jag på att jag var lite kissnödig.. så jag började kissa på mattan.... oj oj oj matte blev inte glad då.



Jag skämdes lite för det jag gjort. Så jag gick och la mig. När vi åkte hem blev jag så glad att jag faktiskt ville åka bil. Och gissa om matte blev glad när jag visade hur stor jag är och hoppade ur bilen själv... sen försvann matte igen. Husse och jag chillade, vi sov lite, lekte lite... tror att det snart är läggdags....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0