Ensam hemma

Nu är det snart dags att sova. Matte har tagit bort min vatteskål så att jag inte ska väcka dem på natten. Natten till idag var jag jätteduktig och sa ifrån när jag behövde ut.  Jag har börjat blir duktig generellt på att säga till dem, men ibland är de inte uppmärksamma och jag orkar inte hålla mig. Men nu har det satt upp dörrarna till mitt favorit rum, vardagsrummet. Där tycker jag mest om att kissa... :(

Idag hade de lämnat mig hemma själv två gånger. En gång var de borta 30 minuter och en gång nästan två timmar, vilket är nytt rekort för mig. Men det var rätt skönt för jag sov så skönt här helt ensam, inte ens katten kom och störde mig.



Matte & Husse blir lite irriterade på mig ibland, speciellt när de inte vill att jag ska bitas, förstår inte varför de blir arga, vill ju bara leka. Hmm. vad har vi gjort mer idag?... jo vi var ute och lekte alla tre. Vi gick lite i skogen, som nästan var helt röd, fick dock inte bajsa i fred för husse eller matte skulle ta massa bilder på mig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0