Tant Anna & Jag

Som sagt jag var hos tant Anna i söndags. Det var ju kul. Det roligaste var när jag kissade inne första gången och tant Anna började skrika på mig, den fick hon dåligt samvete och sa "förlåt Max"... och det andra roligaste var när jag lekte med henne och en av mina mjölktänder lossnade, ni skulle sett hennes min, Hon var helt förstörd, hon trodde hon hade skadat mig!

Igår var vi där igen, sen lämnade de mig hos morbror Sorin (Mattes bror), han gillar inte hundar, men han gillar mig... han vill bara inte erkänna det. Husse kom inte med planet igår så tant Anna sov här inatt. Då klättrade jag upp i sängen och sov med plastis och henne =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0