Socialträning

Det har jag börjat göra på Söndagar och Onsdagar på Hundhuset här i Luleå. Det är superskoj. Får träffa andra hundar, eller se på dem. För jag är där för att lära mig att fokusera på matte & husse när det är andra hundar i närheten, de vill att jag ska lära mig massa saker när det finns hundar som vill leka med mig, eller andra mattar & hussar som vill leka med mig.... här är lite bilder från i söndags. (förresten, jag var ute i skogen och lekte med min kompis Varga, de bilderna finna på Vargas mattes hemsida: klicka HÄR)


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj, vad skådar jag på bilderna. Är ju Gangster-Ebbis. Passa dig Max, verkar vara farligt på Hundhuset. :)

2008-11-07 @ 00:39:44
URL: http://enannanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0