Ny plats

Nu är det söndag. Hoppas inte Husse & Matte kommer ihåg att de inte badat mig på två veckor... brr hatar ju att bada. En av mina kompis hundar fick loppor förra veckan så Husse & Matte fick hälla på mig "lopp"-medel som förebyggande. Vilken tur att jag inte fick några. De kliar ju jättemycket. Jag har varit duktig och inte kissat inne i en och en halv dag nu.

Nu när jag är fyra månader gamal tycker jag att jag kan unna mig en ny plats här hemma som jag kan sova på. Husse säger "ok du kommer ändå inte få plats där om någon vecka" ....


Om ni undrar så klättrade jag dit alldeles själv *slolt*

Nu ska vi ut på en promenix.

Kommentarer
Postat av: Gammelmatte i Storvreta

Hej Max!



Så roligt det var att träffa dig och husse och matte förra veckan,när jag var i Luleå. Du har växt och blivit så stor och fin MEN busig!! Det är nog jätte bra att du tränar på din "sociala kompetens" på söndagar. Jag förväntar mig att du och matte snart kan dansa som dom gjorde på filmen. Så duktig den hunden var!

Ha det så gott och hälsa till Tyson, matte och husse!

Ebba, Bianca och Gin säger mjau!

2008-11-09 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0