Män!!

Hej!
Ja jag ska berätta det snålaste jag varit med om på länge nu...

Husse J och Matte C ligger och sover i deras dubbelsäng som är sjukligt mysig och mjuk och varm, JAG får ju naturligtvis inte sova i sängen för dem, så jag slaggar på golvet nedanför.

Och så i natt ville jag också ligga på något annat mjukt ( har ju redan tre sängar i lgh)  men dem i sängen har ju två täcken, så jag tänkte att jag skulle kunna ta ett....  så kl 03:40 skred jag till verk och i värsta ninja-style skulle jag sno Husses täcke... det hela började bra som fan, fick ner halva täcket på golvet, men sen vakna husse och börja göra motstånd. Jag blev sur och börja morra lite, men husse är inte så lättskrämd och mycke starkare än mig så han vann dragkampen...

Lite små sur gick jag då ut och kasta bort katten från min "bästa" hundsäng så jag vann iallafall en kamp under natten.

Slutligen så tycker jag snålisen kunde ha avvarat mig täcket han ligger ju ändå lite för nära "min" matte hela nätterna.

// Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0