Mina plastisar

Husse kom till Jämshög i fredags. Sen dess har vi lekt massor, varit ute på promenader, igår gick vi elljusspåret och hörde nyårsraketer för första gången i mitt liv... gissa om jag blev rädd!? Det låter så högt om dem, har en känsla av att Nyår inte kommer vara min favorit dag på året.

Igår klippte matte mina klor och råkade klippa in i tre pulpur på baktassarna. Men jag var så duktig så hon märkte inte att jag började blöda, rätt som det var var det rött på golvet och hela min fina vita päls. Husse fick panik och började skälla på Matte, men Matte var ju proffs, hon tog det lugnt och ringde Solstrimman och frågade vad de skulle göra. Men det var bara att låta det vara. Det slutade blöda ganska snabbt där efter.

Här är några bilder på mina plastisar här i Jämshög. Men de tycker fortfarande inte om mig. Kisse är runt 13 år gammal och Rocky (som är Tajsons bror) är 4 år snart. Sista bilden är på Donna & mig, vi lekte lite igår när gammelmatte tog ut mig på promenad utan Mattes vetskap... (Matte blev lite rädd...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0