5 månader + 1 dag

Hej!
Ja jag börjar bli riktigt stor kille nu, igår fylde jag 5 månader! Det firades med att jag fick smaka på en korv och brosan fick lax i en scheba burk. Ja som ni förstår var det grymma festligheter här igår..

Idag ska jag chilla lite och ta det lungt, inte för att jag nu är gammal och behöver vila, imorse när jag och husse skulle ut på vår morgon promenad, ja när han öppna dörren fick jag en smärre chock - 25 grader slog emot oss...

Skit kul att pissa i -25 bli lite halvblöt om snorren och då ska ut på lite morgon motion...nej fy fan, jag sprang mot dörren direkt..

När husse och matte fixar varmare väder kan jag gå med på morgon promenader. Men -25 minus, inte ens byggjobbarna jobbar då och då ska jag vägra morgon motionera =)

ska gå och chilla lite nu  i min militärsäng och tugga på en leksak.

Over and out
Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0