150 mil söder

Hej Alla!!

Nu har jag rest en hel del. Förra veckan i onsdags åkte jag, husse och Tajson ner till Uppsala. I söndags kom matte dit, gissa om jag blev glad. Sen var det dags igen, denna gång skulle jag och Matte åka bil hela vägen ner till Jämshög. Det var en trevlig resa, vi sjöng mycket och så... (eller ja hon inte jag, jag sov mest)... igås när vi kom till Jämshög blev jag jätteglad och hade fyllt på med massor med energi under resan, och så skulle hon Duscha mig. Matte duschade mig. Oh jag gillar det inte alls.

Hur som helst hemma i Storvreta var det tidig julklappsutdelning, så jag fick en jäääääättefin boll med ett dragsnöre från gammelmatte och gammelhusse. Fast den pajjade jag ganska snabbt. I morgon är det julafton, då vet jag att Matte köpt något till mig... undra vad! =)

Här är några bilder från färden till Jämshög. Den där jag äter och två från en P-plats vid Vättern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0